dilluns, 5 de novembre de 2012

Segona sessió de feina

Avui ha estat la segona sessió de treball en grup.
El passat dia varem decidir que cada vegada que ens trobem, el diari de la sessió el redactarà una membre del grup diferent cada vegada, així ens obliguem a totes a participar en el blog en la mateixa mesura. Avui el diari m’ha tocat a jo (Natàlia).
 
Hem quedat a sa Universitat perquè teniem un parell de coses pendents d’acabar per poder-nos començar a centrar en el treball en sí.
Primer de tot hem de dir que ja tenim ben clar el tema del projecte. El seu títol és : APRENEM LES LLETRES. També tenim clar que anirà destinat a infants de quatre i cinc anys, osigui de P4, que és quan els infants comencen a apredre les lletres i normalment comencen amb el seu nom i els dels companys.
 
El darrer dia (dimecres dia 31) varem decidir que fariem una portada xula pel blog i ho elaborarem mitjançant un muntatge amb el Gimp, on hi posariem les lletres del nom: TIC’S i la imatge de cada una de noltros al costat de cada lletra. Així n'Eri tindrà la “T”, na Natàlia la “I”, na Maialen la “C” i n’Ana la “S”.
Doncs avui el que hem fet primer ha estat fer-nos les fotos per aquest muntatge. Amb na Maialen ja varem quedar que com que ella fins el Gener estarà treballant pels matins, avui capvespre ens portarà la foto feta i ja la retocarem a classe per incorporar-la al muntatge.
Un cop ens hem fet ses fotos amb la súper càmera de n'Erika i hem decidit quina ens agradava més, n'Eri fent i jo mirant, ens hem posat a fer el muntatge amb la previa tria de tipologies que ens hem baixat de “Dafont”.
Mentrestant n’Ana s’ha posat amb el currículum per mirar quines àrees es treballaran en el nostre projecte. Hem decidit centrar-nos només en les que fan referència únicament a la part escrita, ja que considerem que amb les lletres ja podrem fer bastantes activitats com per mesclar-hi la part oral. A més, hem de tenir en compte que es tracta d’una activitat que es farà amb l’ordinador, per tant reforçarem les diapositives amb prous recursos visuals i auditius, ja que tenim molt clar que volem que el projecte als infants els resulti atractiu , motivador i que a més s’adapti a tots els nivells de coneixement de les lletres.
De moment açò és tot per avui!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada