dilluns, 3 de desembre de 2012

COMENÇA A TENIR COLOR!


Avui dilluns hem quedat el grup de treball per avançar amb el material multimèdia, atès que no teníem classe amb na Nuri. Així que ens hem reunit a les 15,30h les quatre components del grup.  Ens estem donant compte que cada activitat que volem crear ens comportarà una gran quantitat de temps, perquè són molts els retocs i detalls que hem de tenir presents per cada petit gest que volem dur a terme.  També hem decidit que abans d’avançar amb la guia didàctica, hem de dissenyar totes les activitats que volem fer, perquè sinó haurem de modificar-ho i fer feina doble per res.
Hem dedicat el temps d’avui a identificar les escenes que volem representar del conte, atès que serà la primera activitat que crearem, d’aquesta manera hem anat seleccionant les imatges que la sessió anterior vam cercar, hem pensat diferents animacions per cada diapositiva i si ha fet falta hem cercat més imatges com a fons de les diapositives o personatges.

A la guia didàctica hem pensat que hem d’explicar de manera argumentada perquè volem anar posant els noms dels personatges, a fi que els infants es familiaritzin, i en posteriors jocs els puguin reconèixer i un altre aspecte decidit ha estat que el conte no tindrà lletres, fet que ens havíem plantejat en un principi, però creiem que serà massa informació en la diapositiva i que els infants es centraran més amb les lletres que no les imatges i la veu que narri el conte.
El resultat de les escenes del conte han estat:

1)        Fons d’en Bartok + el personatge de Bartok + animació quan aparegui el personatge + imatge del moix + animació de veu del moix + imatge de mussol + animació de veu  del mussol.

2)      Fons Diablona + personatge Diablona + animació Diablona moviment quan apareix + animació so màgia.

3)      Fons Filomena + personatge Filomena + animació aparició volant com l’avió d’en Caillou + animació veu de dolenta.

4)     Fons Gumersindo + personatge Gumersindo + animació aparició personatge + animació so.

5)      Fons Bernat + personatge Bernat

6)      Fons bosc + i a mesura que van nombrant els personatges van apareixent un per un + més animació de veu característica de cada personatge (ajudarà a relacionar i identificar cada personatge).

7)       Fons Bartok + més imatge del llibre que tindrà animació i apareixerà volant + posar lletres damunt el llibre i vagin desapareixent.

8)      Fons Bartok + imatge de pots de pocions dels quals amb animació marxen de les etiquetes les paraules escrites.

9)      Bosses d’espècies com a fons de la diapositiva + cartells tindran paraules que amb animació aniran desapareixent.

10)   Fons Bartok + personatge Bartok fent conjur + animació “globus de text” amb conjur + animació de paraules conjur que s’esborren.

11)      Fons Bartok + personatge Bartok + animació veu (trist, que plori) + “globus de text” (rayos y centenas!)

12)    Fons Bartok + personatge Bartok + il·luminació que focalitzi a Bartok sol.

13)    Fons llis + personatge Bartok + títol escrit i canvia de color segons es pronunciïn  + animació àudio :He vols ajudar a recuperar les lletres?
Un poc dissenyat i amb la idea visual de conte, ens ha vingut al cap el nom del projecte!! Per fi se’ns ha encès la bombeta! Es dirà: LA MÀGIA DE LES LLETRES”.
 
Un cop aclarida aquesta part, ens hem decidit a començar a crear i dissenyar el conte tal i com hem planificat. Hem cercat tipografies que puguin discriminar sense dificultat els infants, per fer la portada del projecte.
 
Hem acabat el temps dedicat avui al treball deixant enllestida la portada del treball grupal, amb l’animació corresponent! Ha quedat preciosa i molt original!! Però haureu d’esperar per veure-la!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada