Avui dilluns
hem quedat el grup de treball per avançar amb el material multimèdia, atès que
no teníem classe amb na Nuri. Així que ens hem reunit a les 15,30h les quatre
components del grup. Ens estem donant
compte que cada activitat que volem crear ens comportarà una gran quantitat de
temps, perquè són molts els retocs i detalls que hem de tenir presents per cada
petit gest que volem dur a terme. També
hem decidit que abans d’avançar amb la guia didàctica, hem de dissenyar totes
les activitats que volem fer, perquè sinó haurem de modificar-ho i fer feina
doble per res.
Hem dedicat
el temps d’avui a identificar les escenes que volem representar del conte, atès
que serà la primera activitat que crearem, d’aquesta manera hem anat
seleccionant les imatges que la sessió anterior vam cercar, hem pensat
diferents animacions per cada diapositiva i si ha fet falta hem cercat més
imatges com a fons de les diapositives o personatges.
A la guia
didàctica hem pensat que hem d’explicar de manera argumentada perquè volem anar
posant els noms dels personatges, a fi que els infants es familiaritzin, i en
posteriors jocs els puguin reconèixer i un altre aspecte decidit ha estat que
el conte no tindrà lletres, fet que ens havíem plantejat en un principi, però
creiem que serà massa informació en la diapositiva i que els infants es
centraran més amb les lletres que no les imatges i la veu que narri el conte.
El resultat
de les escenes del conte han estat:
1)
Fons d’en Bartok + el personatge de Bartok + animació
quan aparegui el personatge + imatge del moix + animació de veu del moix +
imatge de mussol + animació de veu del
mussol.
2) Fons Diablona
+ personatge Diablona + animació Diablona moviment quan apareix + animació so
màgia.
3) Fons Filomena
+ personatge Filomena + animació aparició volant com l’avió d’en Caillou +
animació veu de dolenta.
4) Fons
Gumersindo + personatge Gumersindo + animació aparició personatge + animació
so.
5) Fons Bernat +
personatge Bernat
6) Fons bosc + i
a mesura que van nombrant els personatges van apareixent un per un + més
animació de veu característica de cada personatge (ajudarà a relacionar i
identificar cada personatge).
7) Fons Bartok +
més imatge del llibre que tindrà animació i apareixerà volant + posar lletres
damunt el llibre i vagin desapareixent.
8) Fons Bartok +
imatge de pots de pocions dels quals amb animació marxen de les etiquetes les
paraules escrites.
9) Bosses d’espècies
com a fons de la diapositiva + cartells tindran paraules que amb animació aniran
desapareixent.
10) Fons Bartok +
personatge Bartok fent conjur + animació “globus de text” amb conjur + animació
de paraules conjur que s’esborren.
11) Fons Bartok +
personatge Bartok + animació veu (trist, que plori) + “globus de text” (rayos y
centenas!)
12) Fons Bartok +
personatge Bartok + il·luminació que focalitzi a Bartok sol.
13) Fons llis +
personatge Bartok + títol escrit i canvia de color segons es pronunciïn + animació àudio :He vols ajudar a recuperar
les lletres?
Un poc dissenyat i amb la idea visual de conte, ens ha vingut al cap el nom
del projecte!! Per fi se’ns ha encès la bombeta! Es dirà: “LA MÀGIA DE LES LLETRES”.
Un cop aclarida aquesta part, ens hem decidit a començar a crear i
dissenyar el conte tal i com hem planificat. Hem cercat tipografies que puguin
discriminar sense dificultat els infants, per fer la portada del projecte.
Hem acabat el temps dedicat avui al treball deixant enllestida la portada
del treball grupal, amb l’animació corresponent! Ha quedat preciosa i molt
original!! Però haureu d’esperar per veure-la!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada