divendres, 14 de desembre del 2012

Dilluns 10 de Desembre

DIARI PART 1
Hem decidit que els dos dies de feina que hem portat a terme aquesta setmana, els redacti al diari la mateixa persona ja que ens haurem trobat per aclarir la mateixa tasca,  l’organigrama de les activitats, i ens va semblar convenient que fos la mateixa persona perquè resulta un poc complicat d’explicar i així amb una que ho entengui bé per explicar-ho n’hi ha prou.
L’objectiu principal de la trobada d’avui , dilluns,  és aprofitar el temps el màxim (ens trobem a la classe de Projectes artístics, Ay Núria lo que feim per tu! Jejejeje), i intentar deixar tota la part de l’organigrama aclarida. Aquesta part ens sembla molt important perquè  si sabem com ho tenim organitzat i quines activitats hem de fer a cada exercici, serà molt més fàcil repartir-nos la feina i començar a treballar cada una individualment. Hem de tenir en compte  que tenim les vacances de Nadal a sobre  i  no ens podem trobar  perquè cada una s’ha reservat aquests dies per avançar en els treballs individuals. 
Per tant la idea és abans de nadal fer el muntatge del conte entre totes, i després repartir-nos les quatre activitats i anar fent cada una, però per açò primer hem de deixar ben clar com serà l’organigrama de ses diapositives i ses activitats que farem.
Hem de dir que hem hagut de canviar un parell de coses que havíem pensat al principi i que ara veiem que no podrem fer o bé perquè  el programa no ens ho permetrà, o bé perquè resulta massa complicat pel nostre nivell, per tant hem fet els canvis i ja ha quedat aclarit, o açò esperem.  Per exemple en un principi volíem que l’infant fos qui dirigeix la seva pròpia activitat escollint ell o ella, l’ordre d’execució de les proves,  però hem vist que amb algunes activitats no ens resultaria possible deixar-li tal llibertat, per la qual cosa hem optat per fer una proposta totalment guiada, fet que no significa que no pugui resultar una proposta igual d’atractiva  que una de lliure, ni contribuir a l’enriquiment i  el desenvolupament de l’infant.
Per tant, les decisions importants que hem pres avui dilluns, han estat fer l’organigrama ben estructurat i tancat,  i decidir de forma definitiva  les activitats que realitzarà cada personatge.
Anem per parts:
DIABOLINA
Serà la primera que proposarà la prova i constarà d’una sopa de lletres on han de trobar els noms dels personatges del conte. La descripció de l’activitat es farà mitjançant una locució gravada per nosaltres mateixes .  La novetat és que la fada li anirà dient el nom del personatge que ha de cercar; d’aquesta manera ens evitem problemes tècnics ja que al haver de passar per damunt del quadre de text  ens podíem trobar que li sortissin els noms abans d’hora.


FILOMENA


 

 
És el segon personatge que proposarà activitats. Aquestes seran unes endevinalles que inventarem nosaltres i estaran relacionades amb elements que surtin al conte. La sol.lució a l'endevinalla sortirà en forma d'imatge sobre la que l'infant haurà de clicar. En un principi hem considerat que amb tres n’hi haurà  prou, i és que ens fa molta por complicar-nos i que després no puguem arribar a tot.
 
Després en Litus ja ens ha vingut a dir cosa i amb en Javi no  hem disposat de massa més temps per fer res.
Veiem que tenim molta feina i el rellotge ens preocupa. Som conscients que quan antes ens puguem dividir les tasques més via farem; per açò hem decidit quedar el proper Dijous 13 per continuar i a veure si podem deixar l’organigrama ben enllestit. Ja ho contarem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada