dimecres, 16 de gener de 2013

Dia 16 de Gener

Ja tenim la mitat  de sa fase de producció aclarida! o sigui hem fet sa guia didàctica i tot allò que haviem dissenyat!!!!! tréis ses trompetes i els tambors i ...."ta-ra-ri-ra-ri-ra ri-ta-ta-ra-chin-tarara-tachín-tachin-tachin...." que venguin ses majorets que sa part grossa de sa feina ja està alcaridaaaaaa!!!!!
Perdoneu! ho necessitava. Han estat dies i dies de feina i de quedar per anar fent "sin prisa pero sin pausa" però ¡"joé" que bien sienta la pausa!
Bonu! no ens descentrem!
Avui matí hem quedat na Eri i jo mateixa per acabar sa part de ses activitats que ens havien quedat pendent. Com ja sabreu ens varem dividir sa fase de producció per allò de: "divide y vencerás" i un cop cada una va preparar sa seva activitat, ens dividirem i n'Ana i na Maia han fet sa unitat didàctica, i na Eri i jo hem fet ses locucions i efectes des power point.
Ahir varem acabar d'afegir tots els audios i efectes al conte i haviem començat ses activitats.
Avui matí a les nou ja erem a sa Uni per acabar-ho i ens ha retut tant, que avui capvespre hem decidit no assistir a sa classe den Júlio que són tres hores (Júlio, lo siento); però ens convenia molt deixar-ho tot enllestit perquè dilluns exposem davant  les companyes!!!!
Avui capvespre ha quedat tot a punt per començar la fase següent que tindrà lloc demà; o sigui: assaig del producte i revisió. Hem decidit que ho provaré amb en Francesc, que te cinc anys, i el gravaré per així divendres, analitzar entre totes el contingut del que gravaré.
Hem hagut de fer un parell de modificacions de darrera hora; per exemple a la diapositiva de juntar les lletres i trobar el què amaga, li hem afegit la locució amb el nom i el so fonètic de cada lletra, per tant hem hagut de gravar aquestes  locucions noves. També hem afegit "s'estrella" a un parell de diapositives que ens faltava. Aquesta estrella és igual que una fletxa que indica que hi han de clicar per passar a la següent diapositiva. Com ja sabeu, la nostra activitat multimèdia és lineal i la majoria de diapositives ténen una transició automàtica; però amb algunes els hem posat que sigui l'infant qui les accioni per començar l'activitat, perquè a part que a l'infant li agrada interaccionar,  és una manera de "separar" els temes de les activitats de les diferents diapositives.
En principi, ho hem provat una i altra vegada i sembla que tot hagi quedat a punt per fer la prova. Demà matí quan en Francesc s'aixequi li faré provar, estic ben impacient!
Després divendres quan quedem amb ses de Llevant,  ens tornarem a dividir la feina i mentre dues muntaran la presentació per dilluns les altres  avaluaran la prova i faran un muntatge preparant la presentació de l'execució, i com dèien a l'Un, dos, tres, "hasta aquí puedo leer".......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada